tisdag 3 maj 2016

Recension av Pausbox (samarbete)


Förra veckan fick jag hem denna Pausbox som jag har fått prova i samarbete med www.pausbox.se. Pausbox är en prenumerationstjänst med samvetsvänliga mellanmål som skickas hem till dig en gång i månaden. Innehållet varierar månad för månad med utbud av naturliga, veganska, ekologiska, glutenfria eller GMO-fria mellanmål. Priset ligger på 249 kr per box.


Superroligt och spännande att få testa på nya saker som jag tidigare inte har provat. I min box låg ett paket med salta pinnar, en påse chips, en påse riskakor, en påse godis, en dadelbar och en chokladbit.


I boxen låg även en lista med vad boxen innehåller och vilka ingredienser de har. Det står också om de är ekologiska, glutenfria, veganska och gmo-fria, perfekt för mig som är glutenintolerant! 

Vad tyckte jag om boxen?
  
Jag tyckte som jag nämnde tidigare att det var superroligt att få testa nya saker som jag nog inte hade gjort annars. Jag är tyvärr en person som gärna håller mig till det jag vet smakar bra, haha! Genom boxen fick jag upp ögonen för andra alternativ. En mindre bra sak är dock att man inte vet vad som kommer i nästa box med tanke på allergier osv.

Jag tycker att boxen är en perfekt gåva att ge bort. På deras hemsida finns det möjlighet att ge bort en enstaka box till någon som till exempel fyller år eller någon som man bara vill ge lite extra omtanke till. Jag kommer definitivt skriva upp Pausbox i min lista på förslag över presenter.

För er som vill läsa mer så finns Pausbox på www.pausbox.se och på @pausbox på instagram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar