tisdag 3 maj 2016

Samarbeten

Förra veckan påbörjade jag mitt första samarbete via min blogg och mitt instagram-konto. Jag tycker verkligen att det är jätteroligt att få dessa möjligheter men samtidigt vill jag också klargöra en sak för er läsare, följare och företag.

Mitt konto handlar om att leva ett giftfritt och kemikaliefritt liv. Jag kommer endast tacka ja till samarbeten som jag upplever stämmer in på mitt tema och som jag själv skulle vilja testa eller använda. För ett tag sedan hörde en person av sig till mig och frågade om jag var intresserad av att sälja produkter ifrån Forever Living. Ni kanske förstår själva vad jag svarade 😂 

När jag har ett samarbete med någon så kommer jag att skriva det tydligt så att ni direkt förstår att det jag skriver om är i samarbete med någon. Jag kommer också ärligt att recensera, är det något jag inte tycker om eller anser inte är bra så kommer jag att skriva det.

Hoppas ni har en fin kväll 💚 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar